Condiții retur

Conform legislatie in vigoare (OUG 34/2014) Clienții din Uniunea Europeană au la dispoziție 14 zile calendaristice de la data primirii comenzii pentru a-și exercita dreptul de a anula comanda Mueller kerzen

Dacă dorești să-ți exerciți dreptul de retragere, trebuie să ne anunți prin scrisoare folosind adresa de email : office@mueller-kerzen.ro sau telefonic la nr de telefon: 0728267027, sau folosind link-ul de contact din pagina principala

  • Plata transportului coletului retur : cade in sarcina cumparatorului cu exceptia produselor primite defecte sau deteriorate cand costul returului va fi platit de catre Mueller Kerzen.
  • Pentru a demonstra defectul sau deteriorarea va rugam ca in 30 min de la primirea coletului sa ne furnizati poze ale produselor defecte , pe whats up la numar de telefon 0728268027 sau pe email la: office@mueller-kerzen.ro

Conditiile de retur : Toate produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.

  • Când primim pachetul, vom inspecta starea produselor înainte de rambursarea produselor returnate. De reținut: în cazul retururilor poștale Mueller Kerzen nu va accepta coletele neachitate sau cu plata la destinație și nu va suporta costurile retururilor
  • Articolele achiziționate în set trebuie returnate împreună. Returnările unităților individuale separate nu sunt acceptate.

Rambursări

După ce am verificat starea articolelor returnate, vei primi un e-mail în care te vom informa în legătură cu rambursarea aferentă comenzii. Reține că plata se va efectua prin banca și, în funcție de bancă, aceasta poate dura între 3 și 12 zile lucrătoare de la primirea articolelor returnate în depozit.

Ai plătit prin ramburs? În astfel de cazuri, avem nevoie de datele tale bancare pentru a-ți rambursa suma. Pentru a ni le furniza, te rugam sa le introduci in sectiunea : cont bancar din Contul meu. După primirea acestor informații, vom procesa rambursarea. Atenție: contul bancar trebuie să fie deschis la o bancă din țara în care a fost livrată comanda.

Dacă ai primit un produs defect sau greșit și vrei să-l returnezi prin poștă, nu uita să anexezi chitanța pentru cheltuielile poștale pentru livrarea returului la birourile noastre. După ce am inspectat starea produselor, îți vom rambursa contravaloarea produselor returnate, si costul transportului al returului.